Door een bug in de software van TomTom wordt onze baanformatie niet goed geactualiseerd. Na een update ziet u alleen Drieveld, onze par-3 baan, maar niet Hondsrug en Boerveen. Bovendien bent u ook uw oude informatie over de grote baan kwijt!
Wij kunnen hier niets aan doen. Dit probleem kan alleen TomTom oplossen.
Pas op voor een automatische update
Zodra uw golfhorloge verbinding maakt met uw smartphone, wordt de informatie in uw horloge geactualiseerd. Dat is een prachtig systeem om uw gegevens up-to-date te houden, maar in dit geval pakt het verkeerd uit. Gelukkig kunt u zelf zorgen dat dit niet gebeurt.
De verbinding tussen uw smartphone en uw horloge verloopt via Bluetooth. Hiervoor moet op zowel het horloge als de smartphone Bluetooth ingeschakeld zijn. En dit kunt u voorkomen.
De Bluetooth van uw horloge wordt ingeschakeld zodra u het horloge activeert. De Bluetooth van uw smartphone kunt in het instellingen-scherm aan en uit zetten.
Zorg ervoor dat ze nooit beide aan staan. Schakel Bluetooth op uw smartphone uit voordat u het horloge gebruikt.
Wij weten niet wanneer dit probleem zal zijn opgelost. Een klacht van u op de website van TomTom kan de prioriteit wellicht verhogen.